אין, אין, אין פה במבה?

סדרת כתבות חדשה נפתחת כאן היום ושוב אני מנסה לעשות היסטוריה (עד שמישהו מהקוראים יבאס אותי ויספר לי שכבר עשו את זה קודם). ככל הידוע לי, אני מפרסמת כרגע את התחקיר הראשון שנעשה עבור בלוג. יתרונו של תחקיר לבלוג הוא שאין שום אינטרסים של מו"ל להתחשב בהם ושאפשר לעסוק בנושאים שאין בהם עניין ציבורי אך יש בהם עניין לציבור מאד מסוים.

התחקיר הפותח בסדרת הבלוג החוקר הוא בעל עניין רב לציבור המכורים לבמבה ואנחנו מדברים על נתח של למעלה מ-50% בשוק החטיפים המלוחים בישראל ומפעל בחולון שהוכרז כחיוני לשעת חירום. אז השאלה הגדולה שמטרידה אותי מזה שנים, כבמבה –ג'אנקי, היא מדוע לא מוכרים במבה בבתי הקולנוע?

איך אפשר בלי במבה בקולנוע כשאפילו דה קפריו לא עולה לטיטניק בלעדיה?

מי המונופוליסט האידיוט שהחליט לחבר פופקורן עם צפייה בסרט ומאלץ אותנו מזה שנים להבריח לקולנוע שקיות במבה, ביסלי, עוגיות וכד'? כיצד ייתכן שנתח שוק מפתה כל כך לא נכבש על ידי יצרניות החטיפים? האם יש כאן איזושהי קונספירציה של מועצת מגדלי גוויות גרעיני התירס?

עוברי אורח תמימים תהו על כך מדי פעם אך לא חקרו במופלא מהם. מישהו אפילו אמר לי פעם שזה בסך הכל אינטרס כלכלי – גרעיני פופקורן עולים גרושים ומחירי הפופקורן מופקעים. על חטיפים קשה להרוויח ואולי אוסם לא מרשה להפקיע מחירים. זה נשמע פשוט והגיוני. אבל זו לא הסיבה…. שפחתכם הנאמנה והמכורה יצאה לבדוק הכצעקתה.

דני כפרי, סמנכ"ל התאחדות ענף הקולנוע, יש לכם משהו נגד במבה?

-ממש לא. אנחנו מעוניינים להציע לצופים מגוון של מוצרים במזנוני הקולנוע. הסיבה שאנחנו לא מוכרים חטיפים מלוחים בכלל, היא שבתי הקולנוע משקיעים כסף רב בריהוט האולמות וריפוד הכיסאות. החטיפים המלוחים השומניים הרסניים לבדים הללו ותוך זמן קצר הקולנוע המפואר ביותר ייראה מרופט ומטונף, אם נאפשר הכנסה של חטיפים מלוחים.

סליחה, והפופקורן לא שומני????

-אהה שזהו, את הפופקורן במכונה של המזנון אנחנו עושים עם שמן מיוחד שקל מאד לנקות אותו מהריפוד.

 

זה נשמע כמו סוג של רעל מסוכן במיוחד… מלבב (מחשבה ללא ביטוי בקול)

 

אבל אתם לא יכולים למנוע הברחות של במבה לקולנוע ואנשים עושים זאת….

-בבדיקה הביטחונית בכניסה לקולנוע מחפשים נשק, לא במבה. אבל אם יגלו במבה יחרימו אותה, בדיוק מהסיבה הזו.

אני מצטערת אם הטרדתי אותך עם תחקיר זניח שכזה…

-לא, זה דווקא מרענן ששואלים שאלות כאלה, בשמחה.

יעל בגנו מ"גיתם" והקשר הרשמי שלי ל"אוסם", חשבו שם על במבה בקולנוע?

-אוסם חשבו על זה והם בוחנים כעת את האפשרויות לשמירת טריות החטיפים במזנוני הקולנוע.

 

לא הבנתי במה זה שונה מהפיצוציות שהבמבה שוכבת בהן שנתיים לפעמים (מלבב)

ומה הם אומרים על סיפור השמן הקל לניקוי?

-מעניין, לא שמענו על זה קודם, נבדוק את זה. בעקרון אוסם הייתה רוצה להיכנס למכירות במזנוני הקולנוע ובוחנת את התחום הזה.

ובנימה אופטימית זו, מכורים יקרים וצרכנים אקראיים אחרים, אם יום אחד נוכל לכרסם במבה בקולנוע יהיה זה לא מעט בזכות הדחיפה הקטנה של הבלוג החוקר שלנו. בינתיים ניאלץ להמשיך להבריח, אבל רחמנות על הריפוד של הכיסאות, טוב?

עוד במבה:
מסביב לעולם ב-80 גרם

עוד תחקירים?

אם יש לכם רעיונות שיעניינו אותי, כתבו לי למייל

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • איתן כספי  On 21 ביולי 2003 at 22:13

    את צורכת את הדבר המזעזע הזה? יחד עם תותית של שוופס?

    וחוץ מזה, תדעי לך שכעת עובדים על פיתוח של גלאי במבה (גם אדומה, ואולי אפילו שוש), שיהיה משלים לגלאי המתכות בכניסה לקולנוע.
    גורי לך!

  • יואב  On 21 ביולי 2003 at 22:50

    תפוצ'יפס זה לא שומני? זה כן ועוד איך. וזה לא מלוח? ועוד איך!

    אה, שכחתי, זה נמכר במזנוני הקולנועים.

    ובכלל, קשה לי לתאר ששומן מלוח זה הבעיה שלהם בנקיון הכסאות, יש דברים אחרים שמודבקים ונמרחים על הכסאות…

    הבו לנו במבה!

  • גרון עמוק  On 21 ביולי 2003 at 23:24

    במרבית בתי הקולנוע בארץ יש ממתקים של עלית, ושלגונים של שטראוס.
    שטראוס-עלית
    כלומר
    אוסם (וגם נסטלה) הם המתחרים – אין במבה.

  • כרמל  On 21 ביולי 2003 at 23:57

    כספי – אני חולה על במבה אדומה. 🙂

    גרון עמוק – גם אני חשבתי על קונספירציה ברמת התאגידים המושחתים אבל נראה שגם אין "שוש" במזנוני הקולנוע. לא שהייתי מתפשרת על הזבל הזה, חלילה, אבל אולי יש משהו בסיפור של סוג השמן, אולי גם התפוצ'יפס עשוי עם שמן רעיל קל לניקוי. דווקא כשמרגישים שזה יותר שומני ומגעיל
    כמו בפופקורן ובתפוצ'יפס אולי זה יותר קל לניקוי.
    אתה מבין, מרעילים אותנו, העיקר שהכל יהיה נקי מבחוץ.
    השומניות של במבה וביסלי מעודנת יותר ולכן אולי יותר
    מזהמת לריפודים באמת. במקרה הזה אני נוטה לקבל את הגרסא הרשמית, נראה לי…..

  • עופר לנדא  On 22 ביולי 2003 at 14:33

    "המגדל", בלוגר מוכשר, ביצע תחקיר קטן משלו, http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=3983&blogcode=104763

    לא משהו גרנדיוזי, אבל תחקירון 🙂

    (חוץ מזה שרבים המכתבים שלי לחברי כנסת והתגובות שלהם יכולים גם הם להיחשב למיני-תחקיר 😉

  • כרמל  On 22 ביולי 2003 at 15:26

    וחוץ מזה ההוא עשה תחקיר חד פעמי ולא סדרה הזויה וחשובה מאין כמוה כמו שאני פותחת כאן אם רק מישהו יתן לי רעיון לתחקירים הבאים.

  • המגדל  On 22 ביולי 2003 at 17:38

    לא ברמה שלך אמנם אבל שוחחתי עם מקורות מחו"ל ועשיתי פולו אפ קצר. כמובן שכשהמשקה יושק יהיה אייטם מסכם.

  • כרמל  On 22 ביולי 2003 at 19:12

    שיתוף הפעולה שלנו יפיל קרטלים. יש לך עוד רעיונות? ששש.. ללחוש לי במייל. יש פה יותר מדי עיתונאים ממוסדים שיגנבו את זה.

  • Siete  On 29 בדצמבר 2003 at 11:31

    מישהו צריך לעשות מפה קטנה בסגנון
    who own who
    לחטיפים.

  • רעות  On 4 באפריל 2004 at 10:17

    אין כמו במבה
    איך אפשר בכלל להסתדר בלעדיה….
    אני מתה על במבה זה כל כך טעים וישראלי שהרוב אוכלים במבה אז בייי תאכלו במבה זה טעים

  • כרמל  On 5 ביוני 2004 at 14:22

    http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=12926&blogcode=598488
    כנראה שבאוסם לקחו את בקשתי ברצינות…. יש במבה בקולנוע באריזה פופקורנית.

