מלון קליפורניה לרווקים

היום החלטתי למחוק את הכרטיסים שלי באתרי ההיכרויות. למחוק ממש, לנצח, סתם כך, כי לא בא לי להתעסק עם זה יותר בחיים. כשסקרתי את מצב השוק הזה, לא מזמן, הייתי מאד פסימית, הרגשתי כמכורה לקווסט אחר הזוגיות יותר מאשר למימוש שלה והבנתי שאני לא מסוגלת למחוק את הכרטיסים שלי. אנשים משעים את הכרטיסים שלהם גם כשהם בקשרים של שנתיים. כי בסוף הכול נגמר והם חוזרים למעגל. אני מכירה כמה אנשים נשואים שבכלל שכחו מזה שיש להם כרטיס לא פעיל באיזה אתר מלפני עידן ועידנים, והבדיחה היא תמיד "לכו תדעו, אולי עוד תזדקקו לזה בסיבוב הבא". 

אז כסמל לאמונה המחודשת ברומנטיקה פרקטית, החלטתי ממש למחוק אותם, לא השעיה ולא נעליים, delete של ממש, צ'ק אאוט. אבל מסתבר שאתרי הכרויות ברשת הם הוטל קליפורניה לרווקים. יש שם כל אופציה אפשרית חוץ ממחיקה. אין שאלות על מחיקה אפילו ב-FAQ. אם מנסים רק למחוק את תכני הכרטיס, המערכת נעמדת על רגליה האחוריות ולא נותנת לך להשאיר שדה ריק. נחושה בדעתי, המתנתי שעה(!) לתמיכה הטלפונית 24 שעות של קופי-ג'יידייט עד שענתה לי מאיה. 

אני: אני לא מוצאת את כפתור המחיקה, אני רוצה למחוק את הכרטיס שלי
מאיה: את יכולה פשוט להשעות אותו ואז אף אחד לא רואה את הפרטים שלך….
אני: לא, אני רוצה ממש למחוק, delete
מאיה: תראי יש אופציה להשעיה של המערכת, שאני עושה לך את זה ידנית ואז באמת אפילו את לא יכולה להפעיל את זה מחדש אלא רק אנחנו יכולים להיכנס לזה
אני: מאיה, מה לא ברור פה? אני לא רוצה שריד וזכר לכרטיס הזה, מוות מוחלט, כאילו… כאילו התחתנתי ואני אאוט אוף דה מרקט, בסדר?
מאיה (בתמיהה): טוב, אם זה מה שאת באמת רוצה….. אז אפשר. אני אמחק. את באמת מתחתנת?
אני: לא. אבל אני בתוך קשר רציני כרגע ואני לא רוצה להשאיר שם את הכרטיס שלי בתור לעג כזה שמחכה לי יום אחד שאפעיל אותו שוב, כי מהמקום הזה לא יוצאים, זו אנרגיה שלילית. אני רוצה לעשות פעולה סמלית כזו של מחיקה, כמו פנג שואי כזה, את יודעת… (אני מתחילה לגמגם)
מאיה (בהלם): המממ.. אוקי, אני מוחקת…. שיהיה לך בהצלחה….
אני: ותחשבו על הפתרון הפשוט בתוך טופס עריכת הכרטיס שמאפשר מחיקה מוחלטת. אני חושבת שהיה כפתור כזה פעם בתחילת ימי קופידון. אבל אולי מאז החברה שלנו איבדה את הרומנטיקה, את האמונה בזה שאפשר לצאת מהשוק הזה בתחושה שאת לא חוזרת (או שזה רק תחושה? אני כבר  מהרהרת לעצמי, כמעט חוזרת ומפנימה את חוסר האמון בי)
מאיה (בהלם גובר): הממ.. אוקי, אני אעביר את המסר הלאה…..

מאז שכרטיסי נמחק אני מוצפת בפרסומות של קופידון וג'יידייט איך שאני מתחברת לאינטרנט, לרוב עם הצעות מבחורות פיקטיביות אטרקטיביות. האם הם מרגישים בחסרוני שם, או שמא הם חושבים שהחלפתי נטייה מינית?

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • רונית  On 19 במאי 2004 at 20:09

    גם אני חיכיתי ה-ר-ב-ה זמן לקבל תמיכה של ג'יידייט ולבסוף לכשנענתי כעס אלי האיש מאחרי השפורפרת על שלא הבנתי את מה שאמר במהירות לה הוא ציפה, שלא כהרגלי הרמתי עליו את קולי ואמרתי לו שמה לעשות אבל זאת העבודה של לתת שרות ושכנראה אין לו ברירה אלא לגייס סבלנות. הוא בהחלט עשה סוויץ' בגישה ובדיבור שלו וניסה לפתור את הבעיה (אני לא מצליחה לראות תמונות של רשומים באתר) אבל לא הצליח לפתור. כיום יש לי תחושה שמה שמענין את מקימי האתר זהו כמובן ההיבט הכלכליולא הרבה מעבר. חבל

