5 דברים: אמת או חובה?

כתיבת פוסט על "5 דברים שלא ידעתם עלי" תפסה כאש בשדה קוצים בבלוגוספירה ולראשונה הדבר חוצה פלטפורמות בלוגים. בישראבלוג עושים דברים מגניבים כאלה כמעט כל שבוע בשלוש השנים האחרונות וגם אני כתבתי לפני שנה וחצי עשרה דברים שאתם בטח תצטערו שרציתם לדעת עלי. בנוסף, אני מרגישה שבבלוג הזה, בגלגול הקודם שלו, כתבתי 50,000 דברים כאלה, לכן דחיתי עד כה את כל לפידי המשחק שהועברו אלי וממש לא התחשק לי לכתוב פוסט כזה.

אבל כדי שלא יגידו שאני סנובית, יש לי רעיון אחר. הרבה יותר טוב. למה שאני בכלל אחטט במוחי בחיפוש אחר עוד 5 דברים שבטח בכלל לא מעניין אתכם לדעת עלי, כשיש אופציה אחרת? במקום למלא אחר "החובה" הבלוגית בכתיבת פוסט כזה, אני בוחרת ב"אמת" והולכת על רעיון נועז ומעניין יותר לטעמי, שיש לו פוטנציאל להפוך למשחק-בלוגי מקורי בכוחות עצמו. גרסת "אמת או חובה" לבלוגים.

מה אתם באמת רוצים לדעת עלי, קוראים יקרים? אני מתחייבת לענות "אמת" על חמש שאלות בדיוק, לא יותר ולא פחות, בשיא הכנות וללא מרמור. מהם חמשת הדברים שהייתם רוצים לדעת עלי? חמש שאלות, חמש תשובות, shoot.

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • מסובב ת'בקבוק  On 4 בפברואר 2007 at 4:20

    אז ככה: האם יש שיר שמחזיר אותך למאורע עצוב בחייך? אם כן, מהו השיר ומה המאורע?

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 4 בפברואר 2007 at 7:20

    דברים לבד ולבחור שניים מקוראיך

  • סנדי ש  On 4 בפברואר 2007 at 8:23

    אהלן כרמל
    מה הדבר הכי מביך שקרה לך ברחוב?

  • סנדי ש  On 4 בפברואר 2007 at 8:26

    טוב, סליחה ביקשת שאלות שאפשר לענות עלהן רק ב"אמת", אז אם אני אשאל – "זה נכון שקרה לך פעם גבר מביך ברחוב?"
    זה מוציע את כל העוקץ.
    אז אני אשאל- זה נכון שעקצה אותך פעם דבורה??

  • סנדי ש  On 4 בפברואר 2007 at 8:28

    אוי, סליחה, זו כבר פעם שניה השבוע שאני כותבת "גבר" במקום "דבר"
    גבר מביך ברחוב זה גם הרוע לא נעים, אבל כמובן התכוונתי לדבר.
    ג' וד' הם שכנות במקלדת…

    טוב, אז עקצה אותך פעם דבורה?

  • סנדי ש  On 4 בפברואר 2007 at 8:29

    אסור לי להגיב בבוקר.
    הרוע- זה אירוע.

  • מישהי  On 4 בפברואר 2007 at 9:19

    שהיה לך רומן עם אחד ממייסדי רשימות?

  • עותי  On 4 בפברואר 2007 at 9:48

    אני מת לדעת
    איך אישה ידעתנית, מבריקה, חזקה, מנהיגה – כמוך
    בנתה קריירה על פקצות שהן בדיוק האנטיתיזה שלך.

  • כרמל  On 4 בפברואר 2007 at 10:03

    יופי של שאלה. אחת שצריך לחשוב עליה. פעם היתה לי פה סדרה בשם "פסקול חיי" ועברתי בה על כל השירים שהיוו לי אבני דרך אבל היו 8 פרקים בלבד ובקושי הגעתי עד התיכון אז אני צריכה לגמור את הסדרה בראש כדי לענות על השאלה שלך.

    הלכתי להתלבש, הלכתי לאכול ופשוט לא הצלחתי לחשוב מה הדבר הכי עצוב שקרה לי. טפו טפו טפו הגעתי למסקנה שאני בנאדם עם המון מזל ומאד אופטימי ותודה לאל שאוכל לומר את זה גם לפני מותי, אבל פשוט אין. כל שיר של מרסדס סוסה יכול לגרום לי לבכות ללא סיבה, התניות מגלגול קודם כנראה. "הילדים של חורף 73" גורם לי לעצב של אבדן תקווה מהמדינה שלנו לפעמים, אבל זהו. שיר עצוב בשבילי רק באופן טרנס פרסונלי. והיה נחמד לגלות שאין לי תשובה טובה לשאלה שלך. תודה!

  • כרמל  On 4 בפברואר 2007 at 10:04

    אבל אני אכבד את חוקי המשחק. כן, עקצה אותי פעם דבורה כשדרכתי עליה בדשא בבריכת קיבוץ גבעת השלושה. הרגל התנפחה קצת אבל הנפיחות ירדה מיד וכולם נרגעו. סתם צביטה. כמו זריקה של חיסון.

  • כרמל  On 4 בפברואר 2007 at 10:10

    ונשארה רק אחת… אני מבקשת מהאחרונ/ה להתחשב ולהיות טוב/ה אחרת זה פשוט משעמם.

    אני לא חושבת שאפשר בכלל לטעון שיש לי "קריירה". אבל כל מומחיות שמיוחסת לי קשורה לתרבות האינטרנט באופן כללי ולא לשום דבר שעשיתי בשנתיים האחרונות. נושא הדוקטורט שלי קשור לעתיד יותר מאשר לעבר, לא בניתי עליו כלום. הוא גם לא קשור לפקצות, זהו ניואנס של בלוגים וגוון של תרבות נוער והוא מוזכר בפרק אחד בדוקטורט. למעשה, לא שופטים שום דבר באקדמיה לפי תוכנו. מקרה המבחן הכי דבילי יכול להדגים את השאלות המחקריות המעניינות והחשובות ביותר, ותצטרך להאמין לי שהדוקטורט שלי באמת חדשני ונפלא ואין לזה שום קשר לתוכן של מקרי המבחן. בקיצור, השאלה לא רלוונטית.

  • חנן כהן  On 4 בפברואר 2007 at 10:15

    של הבלוג שאת כותבת שלא בשמך המוכר?

    שאלה לא פיירית, אני יודע. מקסימום את יכולה להודות שיש לך כזה בלי לתת פרטים נוספים.

  • כרמל  On 4 בפברואר 2007 at 11:26

    לכתוב בלוג פיקטיבי. כאילו, באמת שניסיתי פעם, אבל שמתי לב שכשאני כותבת משהו טוב אני חייבת לקחת על זה קרדיט, שידעו שזה אני. ויש לי סגנון מסוים, אי אפשר לפספס אותו. ובתכלס באמת שאין לי מה להסתיר, סתם נראה לי טיפשי ולא מעניין לספר על חיי ואני מעדיפה הגיגים פילוסופיים, הם הרבה יותר מייצגים את ליבת חיי מאשר פרטים כאלה כמו ש"מישהי" רצתה לדעת, שאני באמת מוכנה לספר בשמחה כי זה ממש לא מטריד אותי.

    זהו, המשחק נגמר, תודה רבה. עכשיו מוזמנים להעתיק את המשחק למי שיש לו אומץ 🙂

  • כרמל  On 5 בפברואר 2007 at 0:14

    כל שאר ההתכתבות שלנו בנושא נמחקה על פי בקשת הסובייקט שלא אוהב לעלות במנועי חיפוש בהקשרים כאלו ואני מבינה אותו. תודה וסליחה 🙂

  • בעז  On 13 בפברואר 2007 at 2:15

    וגם השאלה שהיתה לי לא ממש שייכת לתחום "אמת או חובה". השאלה לעיתים מעניינת יותר מהתשובה.
    אם היית מספיק לשאול, זה היה:
    מה הן 5 השאלות שהיית שואלת את עצמך אם היית אנחנו?

    האם זה בכלל אפשרי?

  • כרמל  On 13 בפברואר 2007 at 10:54

    של חמישה דברים בעצם עונה על השאלה שלך. הוא חושב מתוך המקום של דברים שהיה רוצה לדעת על עצמו אם לא היה עצמו. אני המצאתי משחק חדש כדי לא להניח הנחות כאלה. כי אדם מכיר את הפרטים העלילתיים של חייו, מה שהוא רוצה לדעת קשור לגבולות שלו, לתת מודע… מעניין לי לענות על שאלה שמחייבת אותי לחקירה עצמית כדי הלשיב עליה.

