מהמורות בדרך לסקס אחר

זוכרים שדיברנו על דיוויד דיידה, בן זוג לשעה וכל זה? לפני שטסתי הספקתי לקרוא את ספרו השני של דיידה, לילות פרא (אפשר לקרוא פרקים מתוכו כאן וכאן) ולמען האמת, היה לי מאד קשה איתו. יכולתי לראות בקלות כיצד ניתן לתפוס אותו כספר פורנו פשוט ועם זאת יש עומק של ניצוץ רוחני מאד עמוק אבל מאד לא נגיש. כשנתבקשתי מטעם ערוץ הניו אייג' של מעריב-NRG לכתוב ביקורת על הספר מאד התלבטתי איך להסביר את ההבדל העדין הזה, איך להלך על החבל הדקיק. אני חושבת שהצלחתי לעשות שם עבודת בירור מעניינת ולהציע אופציה ברוח יהודית אפילו. לשיפוטכם.

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • אחד חשדן  On 12 באפריל 2007 at 12:21

    לא הפסקתי לבדוק את הRSS

    מקווה שתחושת המועקה שלך מכתיבה חלפה לה

    בהצלחה

  • בפעם האלף  On 12 באפריל 2007 at 12:31

    אם המטרה הייתה להיות תודעה טהורה ללא גבולות, לא היינו טורחים להיוולד. אז כבוד להקשרי העולם הזה הוא בעיני נקודת מוצא בסיסית לדרך רוחנית.

    את הולכת על החבל הדקיק כמו לולין מנוסה בקרקס החיים
    נהנתי מכל אבחנה והבחנה

  • כרמל  On 12 באפריל 2007 at 12:37

    שזה נכתב, כאמור. אבל כשחזרתי גיליתי שאחד מחברי הטובים ביותר מחק את הבלוג שלו לחלוטין מתוך תחושת חופש של להיפטר מהסיפורים שלו על עצמו ויכולתי להזדהות עם זה. חשבתי על זה שאני אוהבת בבלוג בעיקר את הכתיבה העניינית או נתינת פתח לחוויה מנקודת מבט אישית של דבר או מקום ולכן נראה שאני אמשיך עם זה, אבל אני לא רוצה לראות בבלוג במה להביע בו רגשות שעולים בי כלפי כל מני דברים ודברים שעשיתי בעבר, זה כנראה מה שייפסק. כנראה 🙂

  • שרן  On 12 באפריל 2007 at 23:04

    מאמר מאוד טוב בעיני
    אפילו שלא קראתי את הספר
    רק את הפרקים שהיו בלינק

    כתבתי לך מייל אישי דרך האתר ולא קיבלתי תגובה
    קיבלת אותו בכלל?
    שרן

  • כרמל  On 12 באפריל 2007 at 23:31

    אני עונה לכל המיילים שנשלחים אלי. תנסי שוב?

  • ממממ  On 13 באפריל 2007 at 8:44

    באמת אמנית קונג פו בהתהוות?

    סו פאקינג קול

  • שרן  On 14 באפריל 2007 at 15:11

    אם אני מנסה לשחזר אז כתבתי לך שאני לא יודע איך הגעתי לאתר שלך אבל את כותבת על עולם הרוח בצורה שאני מחפש בנרות כבר המון זמן
    ואני עצמי גם כותב וגם עורך את התוכן של אתר נומיינד, ואני אשמח לתקשר איתך בנושא
    האימייל שלי מצויין למעלה ונייד שלי 052-2924180
    שבת שלום
    שרן

