2 פולו-אפים חזקים ואחד חלש

1. בהמשך ישיר ל דיזנגוף Cancer

הרעיון אינו להלחם בזכות המעשנים להרוג את עצמם, אני פשוט חוששת שמדינה שמתרגלת באופן נורמטיבי לא לאכוף חוקים מסויימים מסכנת מאד את הסמכות של שלטון החוק. אם אין כוונה לאכוף את החוק הזה יש לבטל אותו וכל עוד הוא לא מבוטל אני מעודדת את כל מי שיכול לנצל אותו עד שהמסר יעבור באכיפה אזרחית, השופט רובינשטיין אמר שזו הדרך היחידה ועודד אזרחים לעשות זאת. לכו על זה ותוכלו לקבל עזרה מפה.

2. בהמשך ישיר ל"אמת מטרידה"

הילדונת הזאת גרמה לי לבכות. למה אף אחד לא שידר אותה לכל העולם בטלוויזיה? אין שום דבר על סדר היום של "המבוגרים" שקודם למה שהיא אומרת כאן. כלום.

לפני שבועיים פגשתי בפסטיבל "לב טהור" את הדס שכנאי, מזכ"ל הירוקים, ונזכרתי כמה אני רוצה שהאישה הזאת תהיה חברת כנסת. רק שיהיה לה שם מקום להעביר כמה חוקים מתחת לאף של העסקנים ולשנות כל כך הרבה דברים בטווח הארוך מבלי משים. במערכת הבחירות הבאה החלטתי לעזור לזה לקרות בצורה יותר אקטיבית.

3. זוכרים את החודש שבו שלחתי שתי תלונות לנציב הקבילות של הרשות השנייה? הוא הציע לי לעשות על כך עבודה אקדמית וצירף מכתב מהזכיינית שתוכנית בידור לא אמורה לחנך. אמש פנה אלי העוזר שלו בבקשה להתראיין לתוכנית בערוץ 10 על התלונות לנציב. סרבתי. זה ביזיון כמה שהכל מתגלגל כתוכן בתוך המערכת, זו הדרך הכי טובה להוציא את העוקץ מביקורת. אני מתחילה להתרשם כי הנציב נמצא שם בשביל כסת"ח בעיקר.

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • מיכל  On 7 ביוני 2007 at 11:24

    כמה שהפוסט הזה, לפרטיו וגם ביחד, עצוב ונכון.

  • CrazyVet  On 7 ביוני 2007 at 11:47

    גם אני בכיתי כשהקשבתי לה. מדהים לראות את כל נציגי האו"ם יושבים ומקשיבים לה, חבל רק שנשארו כל כך הרבה כסאות ריקים.
    הופץ לכל רשימת הקשר שלי.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 7 ביוני 2007 at 15:36

    את הקישור בבלוג קפה שלה, לא? זו ילדה אחרת?

  • כרמל  On 7 ביוני 2007 at 17:08

    אני קיבלתי את הקישור הזה במייל מאוהד אזרחי. וכמה שיותר יותר טוב.

  • גע"ס  On 7 ביוני 2007 at 17:22

    הוא שכנאי

  • כרמל  On 7 ביוני 2007 at 17:25

    תוקן

