לייב בלוגינג מJerusalem Rocks: סרט ותובנות

אתמול עדכנתי כאן בזמן קונצרט Jerusalem Rocks על מבצע חלוצי של לייב בלוגינג מההופעה אשר נתמך על ידי יזם המופע, המליונר היהודי חובב הטכנולוגיה ג'ף פולבר, ששיתף פעולה עם כפיר פראבדה אשר עקף את מנגנון היח"צ הרשמי של האירוע וארגן לנו גישה יוצאת דופן לאחורי הקלעים באופן שוטף. ליאור ואני, פרוטקציונרים בגרוש, התחלקנו במשימה: ליאור ישב מול הבמה על סלע ליד אנשי הסאונד ואני ישבתי בזולא של האמנים מאחורי הקלעים ונלחמתי במפיקה שלא הבינה למה נותנים לי להיות שם בכלל, ומדי פעם בצעתי גיחות לליאור. כמובן שלהופעה של ה-black eyed peas הגעתי קדימה. עשינו מאמץ רב ומתיש למדי להית לייב ואני הבאתי ברכות וידיאו מאמנים מאחורי הקלעים ודי התאכזבתי שהבלוג שעודכן לייב לא שווק מספיק ע"י תפוז, לא ברור לי מה היה הסיכום איתם ומי אחראי על הדף הראשי שם בימינו, אבל זו הייתה פשלה מטורפת ופספוס גדול של ארוע בלוגינג יוצא דופן לטעמי. כך או כך אני נהניתי ורכשתי ניסיון בלהיות וידיאו-בלוגרית-גרילה ואפילו נטפתי חול, סטייל צבי יחזקאלי בעיראק. למי שמעוניין בניתוח ותובנות לגבי מותר הבלוגר על העיתונאי והבלוג כמדיה, יש פוסט טרי על כך בד"ר בלוג. למי שהפסיד בלייב, הנה סרטון מסכם, הכולל כמה קטעים מההופעה של black eyed peas שאסור היה להעלות לבלוג הרשמי על פי הסיכום איתם.

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

