חיבוקים, סליחות וסרטים

מה אתם עושים בכיפור, התבוננות פנימית או התבוננות בסרטים בדיווידי? האמת היא שהדברים קשורים. אני מתכוונת להתבונן במשך החג ב"סרטים שבראש" ולהיעזר קצת ב"עבודה" של ביירון קייטי. שימו לב בוידיאו הבא איך ביירון קייטי עובדת עם אישה ישראלית על הפחד שלה מהמלחמה הבאה באמצעות מיקוד במציאות של הרגע ויציאה מהסרטים של המיינד. פשוט וקל ועובד על כל מחשבה שתמציאו לעצמכם. אולי אם כולנו נעשה את "העבודה" לא תתרחש כלל "המלחמה הבאה", כי אנחנו כבר כל כך מתוכנתים לצפות לה, שאיך היא יכולה לאכזב אותנו? ממליצה מאד לצפות ביוטיוב בהמשך השיחה ובשיחות נוספות שביירון קייטי קיימה בישראל ובכלל, אין סרטים ראויים מכך לצפיה ומירוק ביום הכיפורים.

אפרופו סרטים, אני בתהליך עריכה של וידיאו-ריפורט מגניב מטקס פרסי "אופיר" אמש, בטח יעלה במהלך החג או אחריו.

והנה פרומו לדוקו-גרילה הבא שלי.

החיבוקים חינם חוגגים שנה בדיוק. שלטי החיבוק הוכנו ע"י שי וטלי במוצאי יום כיפור בשנה שעברה. מי היה מאמין שהיא עברה כל כך מהר. חגיגות השנה נקבעו ל-9.10 יום ג' כאשר נחבק במהלך היום מהבוקר בלוקיישנים שבהם חיבקנו בעבר: שוק הפשפשים ביפו, שדרות רוטשילד, נמל תל אביב ונסיים במסיבה גדולה בככר רבין בלילה. אנחנו מקווים להשיג אורחים מפתיעים למסיבת הרחוב כמו ח"כ לשעבר אילן גלאון או דניאל סלומון ששירו "עכשיו תורי" היה לשיר הקליפ הראשון שלנו וייצג אותנו ביוטיוב. אנו מתכננים גם להעניק פרס למחובק הישראלי הראשון שעשה לנו סיפתח ועוד.

מה שבטוח יהיו לנו אורחים מגניבים אחרים בדמות המחבקים חינם מאיטליה שנמצאים כבר למעלה מחודש במסע חיבוקים רגלי דרך מזרח אירופה ותורכיה. כרגע הם מחבקים בדמשק! לכבוד המאורע ובכלל, איך לא חשבנו על זה קודם, הקמנו בלוג בתפוז לחיבוקים חינם ובו כל צוות המחבקים יכול לכתוב. ביום החיבוקים אני אחראית על צילום הוידיאו ואני צפויה להעלות מעין גרילה-דוקו שיסכם שנת פעילות.

אני מותירה אתכם בינתיים עם טעימה על קצה המזלג מערב השירה המקודשת ליום הכיפורים שהתקיימה אמש עם "גורו גורו", הילה בן אבות, אייל סלע והדר מעוז המדהימים. צום קל, חג שמח וכל הג'אז הזה.

Both comments and trackbacks are currently closed.
