אבסולוט כרמל מהדורה ראשונה

אחרי חצי שנה בלוגלס מצאתי את הדרך שבה אני רוצה להמשיך לשדר: מגזין וידיאו-בלוג של כמה דקות עם המלצות על דברים שעוברים דרכי, עשיתי, ראיתי או נתקלתי, כשהמטרה המרכזית היא לאפשר לי להתעסק עם תחביבי האהוב של עריכת וידיאו מבלי לגזול לי יותר מדי זמן. מי שאהב את הטור השמאלי בבלוג שהיו בו המלצות סרטים, ארועים, מסעדות, מוסיקה, הצעות עבודה וכד' מן הסתם יחבב גם את המגזין הזה, יהיו בו גם מיני אייטמונים מדי פעם בהתאם לחומרים שאני נתקלת בהם.

במגזין הראשון: חשיפה לזמרת הספרדיה בבה, המלצה על הסרט ואלס עם באשיר, המלצה על בלוג ספרות חדש, מיני אייטם עם אליס ניימן שמתכננת סדרת דוקו על בלוגרים ואייטם שכונתי לקינוח על עץ הגרביים בככר מסריק.

Absolut Carmel 1 from carmelv on Vimeo

נ.ב. קטעי היציאה מסנכרון לא באשמתי, זה קורה לי בכל פעם מעצמו ולא ברור אם זה באג בתוכנת העריכה או משהו שקורה בהמרה לפורמט וובי.

נ.ב 2 פליטת קולמוס בוידיאו: חוסיין מלך ירדן לא קם לתחייה הוא פשוט לעד יחובר עם התואר מלך ירדן ולא משנה כמה עבדאללה יהיו שם. תודה לטרף קל על תשומת הלב.

Both comments and trackbacks are currently closed.
