אבסולוט כרמל מהדורה שניה

והפעם: היכרות עם הזמרת היפנית יואי, ביקורת על "חופשיה ומאושרת" של מייק לי, הצעת עבודה בעריכה, המלצת בלוג, ויפאסאנה יהודית, הנחות אצל מעצבת בגדים מומלצת ועוד.

נשאלתי מדוע אני  לא פותחת את הפוסט לטקבוק. בתקופה האחרונה הבלוג סבל מכמויות ספאם מטורפות שחוזר ברגע שהוא נמחק ומייצר לי משרה מלאה ממחיקות ספאם. נאלצתי לנעול תגובות בכל הפוסטים שפרסמתי אי פעם ואין לי כוונה לפתוח בתחרות עם ויאגרה. אבל האמת היא שזה רק סימפטום טכני שמאשר את ההחלטה הישנה שלי להפסיק לתקשר בצורת טקבוק. זה לא עושה לי טוב ולא נראה לי שזה עושה לאחרים טוב. שמתי לב שמי שיש לו באמת מה לומר טורח לכתוב לי את זה בצורה אישית ואני מוצאת את זה יותר נכון.

כבר בוידיאו הזה יישמתי פידבק של מישהו שאמר לי לקצר את הפתיח למרות חיבתי האינסופית לעיוות מודעות אבסולוט. פידבק נוסף שקיבלתי הוא שאני קפואה לגמרי וחסרת אישיות בתור מגישת וידיאו ושזה נורא לא בלוגי אלא יותר כמו הרצאה באוניברסיטה. האמת היא שאני פשוט שונאת מצלמות והן יודעות את זה, אני פשוט החומר הכי זמין לי, אז אולי אמצא פורמט שבו לא אצלם את עצמי בכלל, אולי הכלב שלי יקודם למשרת מגיש, אני חושבת על זה. אשמח לקבל פידבקים ורעיונות נוספים דרך "כתבו לי".

Absolut Carmel 2 from carmelv on Vimeo.

Both comments and trackbacks are currently closed.
