יציאה לאור

אבסולוט כרמל 7 בדרך, אולי עוד יומיים-שלושה. מעולם לא הבטחתי שיהיה פה וידיאו כל שבוע, זה התגלגל במקרה לתדירות הזו. בינתיים, מומלץ לחזור לקרוא את "הטרדה מינית-גרסת הבמאי" מלפני שנתיים. אחת הדוגמאות שניתנו שם קשורות לפרשת אייל בן ארי ואני מאד שמחה לראות את זה יוצא לאור. (נכון שעדיין נהוג לדבר עליו כעל "חשוד" ורבים מעמיתיו לא מאמינים שההאשמות החמורות נכונות, אבל אני מאמינה לסיפורים האישיים ששמעתי עוד לפני שנים רבות).

ואפרופו יציאה לאור, כתבתי היום שיר לראשונה מאז גיל 14 (לא כולל הניסיון המשעשע לכתוב הייקו בבלוג לפני שנתיים), אז קבלו אותו. אני איומה בכתיבה תמציתית, אם יש לי מסר זה בד"כ ייקח לי 1500 מילה לפחות כדי לתאר אותו. אבל מישהו כבר קיבל ממני את המאמר המלא. ואתם מקבלים את היכולת החדשה שאני מפתחת לתמצת. אח, איפה קרן פלס שתלחין לי אותו?

יוצאת לאור

כשאתה לא רואה את האור שלי
אני יוצאת מגדרי כדי להיראות  
וכל החושך שבי נשפך
כמו יין על חולצתך
עד שיוצאת הנשמה
אבל אתה לא מבחין בה
עסוק בניקוי הכתמים
 

Both comments and trackbacks are currently closed.
