מה הקשר בין סיאטל, טאטו, ויקיפדיה והברווז של גבע?

וידיאו בלוגינג, זה הקשר. אני שוכחת שלא כולכם על הטוויטר פיד שלי ולא מקבלים בזמן אמת התראות על העלאות חדשות לערוץ שלי ביוטיוב, אז זה מה שיש לראות אם אתם רוצים:

בראשית ספטמבר הייתי בסיאטל בכנס "שפה במדיה החדשים" ונתתי הרצאה על פקצית. זה קליפ שעשיתי על סיאטל וזוהי ההרצאה של נעמי ברון שסגרה את הכנס (בחמישה חלקים) ובה היא מציגה נתוני מחקר בינלאומי חדש על הימנעות מתקשורת באמצעות מדיה חדשים.

עוד בענייני כנסים, אחת הפרזנטציות שנתתי חודש אחר כך בכנס איגוד חוקרי האינטרנט במילווקי הייתה על בלוגרים כמנהיגי דעה. למי שלא עוקב אחר בלוג המחקר שלי, דוקטור בלוג, שחזר להתעדכן בתדירות סבירה, אז הנה הפנייה לצפות בוידיאו מהכנס ולקרוא את עיקריי הרעיון בעברית או באנגלית.

עוד בענייני אינטרנט ומדיה, בשבוע שעבר התארחו בגאראג' של הגיקים ג'יימי ויילס מייסד ויקיפדיה ומקס לבצ'ין מייסד PayPal וSlide. הגראג' היה חשוך מאד אבל אתם יכולים לשמוע מה הם אמרו, תלחצו על השמות שלהם זה מוביל לוידיאו.

ועכשיו קצת תרבות עירונית: משפחת ריסקין, רועי צ'יקי ארד ומשוררת האינטרנט צאלה כץ חברו על מנת לשנות את שמה של ככר מסריק לככר הברווז על שם פסלו של דודו גבע שהוצב בה. טקס החניכה היה מרהיב, הוקרא בו שיר מיוחד של צאלה כץ והונחו מנחות, אם הפסדתם אתם יכולים לצפות. השלט עדיין נמצא בכיכר.

לקינוח: הייתם בהופעת האיחוד של טאטו או שאני זורה מלח על פצעיכם? בהופעה של זקנים מהאייטיז אין כנראה הרבה אנשים שמצלמים ומעלים ליוטיוב אז תצטרכו להסתפק בקליפ שלי מההופעה שהסאונד בו לא משהו לפרקים בגלל שהייתי מאד קרובה לבמה:

עם זאת, יש לי חדשות מעניינות למי שפספס: קיבלתי דרך יוטיוב פניה מרן יורגנסון שתופף עם טאטו ולקח ממני את חומרי הגלם, כאשר בתמורה, הוא אמור להביא לי בימים הקרובים עותק מלא של כל ההופעה עם צילום מרחוק שלו משולב בצילומים שלי והסאונד המקורי של ההופעה מהמיקסר. אסור לי להפיץ את זה אבל אני מוכנה להביא את זה להקרנה בייתית אצל מישהו/י עם מסך גדול וסאונד טוב בבית ואפשר להזמין אנשים… כתבו לי על זה. אגב, רן אומר שהסיכוי קלוש מאד שתהיה עוד הופעת איחוד אז כל מה שיש לכם זה הוידיאו הזה, לכשיהיה.


וטיפ אחרון בענייני יוטיוב: בכל כתובת יוטיוב שיש לכם, נסו להחליף את המילה
watch בצירוף: warp.swf ו.. פשוט תתפעמו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דודי  On 30 באוקטובר 2009 at 23:23

    הברווז כבודו במקומו, אבל גם תומס מסריק.

  • אשבוד  On 31 באוקטובר 2009 at 0:29

    חן חן, מאוד, על הטיפ. אכן שווה במיוחד.
    :))
    (אגב, בקטנוניות אבל לא מרושעת – "זורה מלח" לא "זורעת")

  • חנה בית הלחמי  On 31 באוקטובר 2009 at 7:59

    אנא תזמיני אותי 🙂

  • אייל גרוס  On 31 באוקטובר 2009 at 8:28

    כידוע בלונדון יש הרבה מוזיקה טובה… אבל לא את טאטו! תודה אם כן על הקליפ. מהלהקות שהכי אהבתי כמובן וזכר הופעתם האחרונה בקולנוע אלנבי נצור איתי לנצח, כמה הצטערתי להחמיץ את האיחוד. אז שוב תודה שלפחות אני רואה את הוידיאו אצלך..

להשאיר תגובה

